-Nine Dead
-Exam
-Eksperyment (polecam wersję niemiecką)
-Breathing Room
ewentualnie :
-Are you scared
-Ultimatum (House of 9)
ale to slabe tytuly
A jesli chodzi o filmy gdzie rzecz dzieje się w prawie jednym miejscu (klaustrofobicznie, ze tak powiem) i jest niewielu bohaterow:
1. Pogrzebany (TRUMNA, jeden bohater),
2. Frozen (WYCIĄG NARCIARSKI - 3 głowne osoby), (jeden z moich ulubionych filmow)
3. Diabeł - Devil - WINDA, (zajebisty film)
4. 127 godzin - KANION, jeden bohater (tego jeszcze nie widzialam)
Pogrzebanego widziałam, zdeko nudny film jak dla mnie.
Frozen to najdebilniejszy film jaki kiedykolwiek widziałam.
Diabła mam zamiar dzisiaj obejrzeć.
127 jest najlepszy z tych wymienionych przez Ciebie, widziałam jakiś czas temu.
polecam Martyrs. Skazani na strach, dość podobny motyw, choć jest multum różnic :]. tylko uprzedzam jest to potwornie brutalny film, więc nie jest dla każdego.
http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w
klikasz na cc i masz polskie napisy
a co najlepsze to film dokumentalny
Egzamin - film bardzo podobny tez o grupie ludzi którzy zostali zamknięci w pokoju w celu rozwiązania testu
Kurcze bardzo chciałem ci pomóc lecz nie pamiętam tytułu :( może ktoś skojarzy i go tu napisze :D
Akcja mniej więcej wyglądała tak: grupa ludzi chciała dostać pracę w firmie ( chyba farmakologicznej ) lecz musieli przejść test w zamkniętym pokoju, nikt nie mógł zniszczyć swojej kartki. Nie było na niej żadnego pytania a czas uciekał. Musieli ze sobą współpracować aby dojść co jest pytaniem testu :D troszkę pokręciłem ale może ktoś skojarzy ocb :)
niestety film podany przeze mnie powyżej jest błędny :( sorki nie mogłem zrobić edycji posta jakiś błąd
- Exam (jeden z lepszych i ciekawszych filmów tego typu)
- Devil 2010 (zajebisty)
- 127 (nie polecam, słaby)
- Pogrzebany (fajny)
Buhahahahaha Diabeł zajebisty a 127 godzin słaby?! Masz pisać głupoty i robić komuś wodę z mózgu to lepiej nic nie pisz jest dokładnie odwrotnie.
Wystarczy przeczytać jego opis i już wszystko jasne ;)
"Nie oceniam dokumentów i krótkometrażówek. Jeżeli film jest nudny nie może mieć wyższej oceny niż 4 i nie ma sie co patyczkować z klasykami które są niby wybitne a nudzą. Miłośnik Dużych i OGROMNYCH biustów.)"
O projekcie MK ULTRA, testownikach BLUEBIRD, programie prze słuchawczym ARTICHOKE niewiele...
Mimo to godnym polecenia i bliski poruszanej tematyce jest The Manchurian Candidate .
http://www.filmweb.pl/film/Test-2009-486763
http://www.filmweb.pl/film/Circle-2015-714005
parę innych - jak mi się poprzypomina to napiszę:)
Dzięki bardzo! 'Test' widziałam, ale 'Circle' i 'Truth or Dare' nie, więc chętnie obejrzę :)
http://www.filmweb.pl/film/Hunger-2009-472718 oglądałam, może nie najwyższych lotów, ale pomysł ciekawy